Pakk sisaldab 52 lahendust vajavat mõistatust Sherlock Holmesi ja dr Watsoni seiklusradadelt. Mängijad saavad proovida erinevaid mälutehnikaid ja harjutusi, kuidas
Mäng kahele. Karbis on 28 magnetit. Mängijad liigutavad vaheldumisi oma nuppe vaid mustal ruudustikul. Nuppe saab liigutada vaid diagonaalseltvastase suunas.
Loogika, arvutamiskiirus, strateegiline mõtlemine ja kannatlikkus on vaid mõned oskused, mida saad sellesse raamatusse kogutud lauamänge mängides arendada. Kui oled
Punamütsike läheb vanaemale külla. Kuid metsas järgneb talle näljane hunt. Tuntud muinasjutu ümberjutustusest saad teada, kuidas Punamütsike apla hundi küüsist
Pusleraamatus saab pisipõnn vahvaid loomanägusid kokku panna. Pusletükkides peitub viis metsikus looduses elavat looma: lõvi, koaala, tiiger, ahv ja karu.
Karbis on kaks mängu ja mõlemat saab mängida kahekesi.Trips-traps-trulli eesmärk on seada ühesugused kujundid horisontaalsele, vertikaalsele või diagonaalsele reale. 4